Sunday, February 20, 2011

tanda-tanda bersalin???

salam...

skrg aku duk tgh konfius tanda2 nak bersalin..skrg almost 36++ weeks ikut due scan, tp ikut due peroid, dah masuk minggu ke 38..skrg ni pun dah rasa mcm2...perut ni slalu je ngeras..stat semalan rasa kontraksi kuat sgt2..anak sulong ni x reti gak nakwat mcm mana... smlm aku just assume kembong perut..haha..kesnya xleh nak jalan bl dia wat ngeras tu...

hari ni lak baby stat wat ngeras time dlm kuliah..aiihh..menahan kesakitan aku..x tau benda apa dah lec tu ajar.. nasib pastu kjp hilang..tp balik dari kuliah tu, makin kerap..ni ke ek tanda2 nak bersalin?ct sya bg tau dl dia kuar air ktuban..pastu dia deliver on time..mcm aku ni, x tau lah..kot2 false contraction je kot...tp kena get ready lah...

ttg tanda2 lain, mmg dah rasa perut ringan dah..cuma nak jalan ar sakit...pastu sll nak pee pee..hehe..time x ngandung pun aku mmg kerap ke toilet..ni makin lah kerap..sll gak poo poo.. kalu g toilet msti ar lps hjt..hihi..perasaan sjrg ni bercampur baur..risau ada,..happy ada..sedih pun ada..just leh bagi tau dari jauh je kat hubby aku ngah sakit..sedih kan..kalu dia ada dekat xpe lah, leh ajak g klinik in case apa2..for this moment just harap pd ct sya n adik2 cos aku ni.. ala..sedihnya rasa..tp kena kuat smgt... kalu aku bsalin masa terdekat ni, doa2 kan aku erk korang..mtk maaf kalu ada terkasar bhasa @ menyinggung perasaan spjg aku berblogging ni...

wassalam



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...