~Ahlan Wasahlan~

selamat datang.......

Thursday, June 30, 2011

after 3 months...

Assalamualaikum..

lepas 3 bulan, baru dapat mama botakkan kepala kamu iftitah.. sorry my dear..masa hari ke 7 mama cuma ptong rambut kamu ckit sbb mama x berani..nak wat kenduri akikah, abah dah masuk keje.. Insyaallah ada rezeki dan diizinkan Allah, kt wat akikah raya haji nanti ye..

mama pun mggu depan dah abis prktikal..x payah dah hntar iftitah rumah mama eita...sian ank mama kan, kena tggl kat rmah org....pasni leh kt manja2 dua bulan..x sabar nya.. tp pasni, jgn xnak g ngan org lain lak ye...

harap2 nya anak mama ni cepat2 dapat meniarap..n dah nmpak usaha ke arah tu, cuma malas je kamu ni ye..

jom lah layan gambar..xde idea dah..bye..

mcm model brg2 baby jer..hahaha..lapik kepala ngan iklan brg baby..

duk diam2..abh nak cukur kpla tu..


Muka saya yg bulat selepas dicukur...

macam boy lak saya ni mama..

saya sambut birhday mama saya...

best sgt kek ni..double choc..


Monday, June 6, 2011

Our First Anniversary

Alhamdulillah..usia perkahwinan kami dah menginjak setahun 4 jun baru ni..rasa mcm baru smlm kami diijab kabulkan....cepat btl masa berlalu..dan syukur juga ke hadrat Mu Ya Allah kerana tlh kurniakan kami seorg puteri, penyejuk hati kami…Nur Iftitah Saqeenah…

saya dah nak masuk 3 bulan.....

Buat suamiku, Mohd Khairul Effendi..smg ikatan ini bertambah utuh dan semoga kt sentiasa bersabar dalam mengharungi liku2 kehidupan berumah tangga.. juga smga hidup kita sentiasa di rahmati oleh Yang Maha Esa…


tang sambut anniversary ni, leh kira seprise gak ler..aku beli kek yang "terbaik" dari Nora's Delight kat K.Kangsar ni..leh ar aku wat seprise ckit coz kena g beli sndiri n bwk balik t.intan trs... ponteng dr praktikal awl ckit, so, kul 2 brtlk dari KK n g ambik kek..sampai TI kul 5.. sedan elok hubby balik keje...hehehe..tp x seprise mana gak lah, dia tgk dah aku bwk kotak kek...hehehe.. mlm hubby x kasi masak, ajak makan western..cewah...balik baru potong kek ngan hubby n iftitah...

walau simple jer, tp happy sgt2... syg sgt2 both of you... smg perkahwinan kita ini sentiasa mawwaddah warrahmah..

k lah..next time jmpa lagi..bye...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...