Tuesday, February 8, 2011

baby updates for week 34++

Salam...

Alhamdulillah..skrg kandungan dah masuk 34 minggu..baru jer balik dari KD utk check perut..alhamdulillah semua ok..berat pun dah mcm statik dah, x gerak mana dah..tp cecah lah angka 60..hehe..xpenah seumur hidup aku berat 60 lebih..tp xpe lah..yg penting anak sihat...
td lambat gak ler nak leh ke cek perut tu..kesnya ada nurse baru kat situ..adui..lambat lak wat keje..dia duk cakap, tgn berenti nulis..geram lak rasa..pd hal bukan ramai patient pun..sorg jer..tu pun aku igt perancang kluarga kot..sbb hari ni mmg bukan hari utk cek perut..aku jer dpt special kes dtg hari ape2 jer aku suke..hehe...best2..x yah berebut ngan org...
time cek jantung bb, nurse tu ckp, laju ckit..dia ada tnya kul brp aku last makan..hehe...biasa ar..hidup sbg student ni..makan pagi n tghari kita rangkum skali jer kes nak jimat n x dang masa... aku bagi tau lah aku last makan kul 11..dia ckp baby aku tgh lapar..haha..kejam btl lah mak dia ni..ptut lah aku rasa dari td dah dia duk menendang aku...hahaha...

Ok..skrg kira tunggu masa je lah aku nak deliver..tp harap2 cukup lah 37 mggu ke atas.. tawakal je lah suami aku ada ke xde kat sisi aku nanti..cuma mampu doa jer harap2 dia ada dan dimudahkan semuanya... next week igt nak g private clinic utk booking..kbtlan hubby balik kg, leh lah g cek kedudukan uri n semua yg berkaitan... ttg persiapan lain, ada lagi lah x beli ckit2..next week gak aku beli semua..baju baby semua dah basuh n dah pack siap2..cuma x masuk lagi dalam bonet kete...aku ni, sehingga ke hari ni still bawak kete lagi ke mana2..haha... ye lah..xkan nak harap org kan..kt nak g kuliah apa..just drive jer..nasib myvi..so xde lah seat dia rendah, dan aku x lah rasa sesak perut sgt...cadang2 nak berulang nanti bulan 3 dari rmh mak mertua ke kampus..erm..dlm 15 minit gitu lah...takut gak, duk hostel karang tiba2 sakit tgh malam, ha...naya aku...hihi..


skrg study dah stat sibuk giler dah...assignment melambak dah dtg..wat lah slow2...n mula gak aku mikir nak mtk mc nanti...kalu universiti ni aku yg punyer xpe..suka hati aku jer bila nak cuti bsalin..mybe nanti pun x berpantang mana..sian kan aku...harap2 cpt2 lah sihat nanti... skrg ni kira perut tu nampak lah mcm pempuan pregnant..g bilik air pun org mcm pandang semacam jer...(nape??? ada hutang ek? mmg aku prgnant pun..tp ada suami tau....) hehe...nak jer bagi tau gitu.. baru ni pun dgn berdoyot2 mcm ni aku still turun kolam nak ukur kolam..dasyat kan..haha..sudahnya, balik tu sakit jer perut..mlm lak ada lab dari kul 8 smpai kul 12 ml..byg kanlah mcm mana..mmg dlm lab tu aku rasa dh ngeras semacam dah perut aku ni..bimbang gak takut terberanak lak...balik dari lab, xleh nak tido lak..hai..lagi risau..nasib lah x lama pastu hilang..mgkin baby aku ni penat kot seharian belajar....harap2 kuar nanti jadi org pandai lah..9 bulan aku bawak g kuliah..hehe...

cukup lah aku merepek kat sini...next time update lagi... hrp2 nya x branak lagi sampai tiba due dia 18 mac nanti...

adios.........wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...