Monday, January 10, 2011

welcome 2011...

salam uolls..
baru sempat nak update tahun baru ni walau dah masuk hari ke 11.. erm..hari ni 110111.. cantik tarikh ni.. disbbkan terlalu bz & malas nak update, hari ni baru aku merajinkan diri nak tulih kat blog ni...

tahun lepas, 2010..byk kenangan yg aku dah tinggalkan..ada kngn manis & x kurang juga yg pahit & krg manis..huhu..

* awal tahun - still dlm mood tunangan org..excited melampau sediakan keperluan utk
kwin dan prepare ape2 yg patut..huhu. and awal tahun gak bz dgn keje dan meeting yg
melambak kt ofis..time ni dah decide utk further study...sampai bila asyik nak duk
tahap sama je kan..we must do something to change our life!!! yeah...semangat lak
dtg bila kengkawan seangkatan ada niat yg sama utk smbg n pada masa sama family &
tunang bagi full support...

* pertengahan tahun - ready to be a wife to a man that i love so much...
hehe..setelah menyulam chenta selama 4 tahun lebih, akhirnya kami diijabkabulkan...
dan bermulalah hidup sbg suami isteri PJJ sbb time tu aku kat kuantan & dia still
training kat Slgor..then, our life change a month latter lps dpt tau aku baru
pgnant.. Syukur sangat2 Allah bagi rezeki awal kat kami sbb mmg x rancang pun.. and
at the same time, dpt tawaran sambung study kat UMT..hati dah berbelah bagi nak g
ke tak..fikirkan baby in my tummy...dgn duk jauh2 ngan hubby...Tuhan jer yg tau
waktu tu cmne perasaan.. tp alhamdulillah smgt kuat n hubby fully support me ti
further study.. tambah lak U tu kat tganu, so sng apa2 hal family dua2 mmg dah kt
tganu..

* akhir tahun - well, hingga hujung tahun lps mmg segala apa yg aku harap kan berlaku
dan berjalan lancar dgn IzinNya.. Alhamdulillah dipermudahkan semua perkara bagi
kami walau duk rindu rinduan... (org x kawin x tau gane feeling ni tau). & dapat
gak aku rasa jadi isteri yg mnjalankan tugas2 seorg isteri sbb ada gak cuti
semester yg pjg..huhu..and special thanks to my hubby boss coz bagi kami duk kat
rmh cmpany tu..walau sbln, dapat lah aku jg makan minum n basuh baju2 hubby
tu..hehe...

dan pada tahun 2011 ni bermula kembali rutin aku sbg seorg student, merangkap seorg isteri & bakal ibu..huhu..smga dipermudahkan semua urusan aku utk mendapatkan ilmu ni..dan smg diberi kekuatan utk bwk perut yg x brp besar n x brp kecik ni ke mana2... moga2 anak aku ni nanti jadi anak yg soleh/ solehan dan pandai..huhu (9 bulan bawak g kuliah)...and now aku akan sll rasa tendangan yg kuat kat perut aku ni setiap kali dlm kuliah..sian ank mama..mesti x selesa asyik kena duduk jer kan..tp sem ni ambik x byk pun..kesihatan perlu diutamakan.. dan doakan aku selamat melahirkan baby ni bulan 3 nanti yep...


gambar time pregnant 6 bulan..tecik jer perut saya kan..hehe


ok..bubye...

2 comments:

  1. comeynyer perut adik aku ni....bile la agoknyer aku leh gosok perut mu sebelum ko meletop..jumpa aku dulu utk amik slusuh ek,hehehehe..

    ReplyDelete
  2. comel ark..huhu..mu sokmo bz kak jue, cmne nak gosok perut aku tu..nt ada masa aku jupe mu..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...